L’Ajuntament de Cullera funciona al 100% gràcies al teletreball

L’alcalde destaca l’esforç addicional dels treballadors i treballadores perquè tots els serveis puguen funcionar amb normalitat

L’Ajuntament de Cullera ha aconseguit que els seus serveis funcionen al 100% gràcies al teletreball malgrat la situació excepcional que es viu actualment degut a la crisi sanitària generada per la pandèmia de la Covid-19.

Una fórmula de treball que el consistori va instaurar des del primer moment que es declarà la situació de confinament per tal d’adequar cadascun dels seus serveis. Setmanes abans de la declaració de l’estat d’alarma, l’Administració local cullerenca ja comptava amb un pla per tal de mantindre a ple rendiment els seus serveis en cas que la situació exigira el confinament de la ciutadania.

«Hem evitat la paràlisi institucional i administrativa», assenyala l’alcalde, Jordi Mayor, qui destaca que des del primer moment l’Ajuntament «ha sabut donar una reposta ràpida i eficaç a les noves necessitats que s’han generat i al mateix temps ha readaptat els serveis a la nova realitat per tal que seguiren funcionant adaptant-se a les noves circumstàncies».

Així, gràcies a la implicació de tots els departaments, el treball a distància ha permés a l’ajuntament seguir prestant tots els seus serveis públics i garantir la seguretat i protecció dels treballadors.

A més, el grup de regidors, el gabinet de crisi o la resta de departaments municipals  també mantenen el règim de reunions diàries a través de videoconferències.

En esta línia, ha volgut agrair «l’esforç addicional» dels treballadors i treballadores per fer la feina que feien habitualment abans de la crisi des d’una realitat completament nova.